الفباي جامع تغذيه گياهي
مؤلفين : مريم جيحوني و ياسر كيانفر
شابک: ۴-۳۵-۶۲۰۰-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتاب شناسی ملی: ۵۰۳۹۷۴۴
پاییز ۱۳۹۶
قیمت: ۴۰ هزار تومان
**توجه
به مبلغ هر كتاب، هزينه پستي با توجه به منطقه جغرافيايي اضافه خواهد شد


——————————————————–

یکی از پرسش های رایج بخش کشاورزی به ماهیت جلبک های دریایی و اسیدهای آمینه و نقش آنها در تغذیه گیاهی اشاره دارد. اینکه مصرف این ترکیبات برای حیات گیاه یک ضرورت به شمار می رود یا صرفا جنبه تجاری دارد از دیر باز یکی از دغدغه های اصلی فعالان صنعت کشاورزی بوده است. پاسخ به این سوال که جلبک های دریایی و اسید های آمینه دقیقا چه مکانیسم های حیاتی را در درون گیاه دنبال می کنند، نقش این ترکیبات را در تغذیه گیاهی مشخص می کند. اکنون زمان مناسب برای پاسخ به این پرسش مهم فراهم شده است.
کتاب “جلبک شناسی و ماهیت اسیدهای آمینه در گیاهان” نقطه عطفی بر تمام ابهامات موجود در خصوص این ترکیبات و نقش کلیدی آنها در بقاء گیاه می باشد. در این کتاب سعی بر آن شده تا ضمن پرده برداری از نقش کلیدی جلبک های دریایی و اسیدهای آمینه، موارد مرتبط با تغذیه گیاهی و ضرورت تامین این مواد در گیاه به تفصیل مورد ارزیابی قرار گیرد. این کتاب به عنوان گامی کوچک در راستای تحول در صنعت کشاورزی ایران با حمایت شرکت آریانام نهاده در پاییز سال ۱۳۹۵ به چاپ رسیده است. باشد تا بخش های ارزنده به اشتراک گذاشته شده مقبول مخاطبین محترم قرار گیرد.

جلبک شناسی و ماهیت اسیدهای آمینه در گیاهان
مؤلف: مریم جیحونی
شابک: ۷-۳۴-۶۲۰۰-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتاب شناسی ملی: ۴۴۶۴۵۱۹
پاییز ۱۳۹۵
قیمت: ۲۰ هزار تومان


——————————————————–

بحث تغذیه گیاهی مورد توجه بسیاری از مردم جهان می باشد و متخصصین بی شماری در گوشه و کنار دنیا به این مهم می پردازند اما هنوز یک الگوی مناسب برای تغذیه ارائه نشده است چرا که این امر ممکن نیست مگر اینکه علم کافی نسبت به هر گیاه و احتیاجات غذایی آن در طول دوره رشد وجود داشته باشد.
کتاب “مبانی کودشناسی و اصول تغذیه محصولات استراتژیک ایران” نخست در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد یک دگرگونی در علوم کشاورزی به چاپ رسید. دشواری هایی از این قبیل بر صاحب نظران و اهل علم پوشیده نیست. اهمیت موضوع اقتضا می کرد تا تکمیل مطلوب این اثر به تدریج با گذر زمان به دست آید لذا این امر مستلزم بازنگری منابع موجود و تدوین مستندات معتبر در مسائل کشاورزی بود.
پس از آنکه چاپ اول این اثر با استقبال بی سابقه جامعه کشاورزی روبرو شد نظر به اینکه احساس می شد خدمتگزاران، اساتید و محققان بخش کشاورزی به یک چنین مجموعه منسجم و پرمحتوا نیاز مبرم دارند تصمیم بر آن شد این کتاب با اصلاحات جدید و درج متمم های کاربردی در “چاپ دوم” مجددا با همکاری مرکز نشر سپهر و حمایت شرکت آریانام نهاده منتشر گردد و در دسترس علاقمندان قرار گیرد به این امید که صاحب نظران ارجمند با همکاری و پیشنهادهای اصلاحی خود ما را در جهت اصلاح کتاب حاضر و تدوین دیگر آثار یاری دهند.

مبانی کودشناسی و اصول تغذیه محصولات استراتژیک ایران
مؤلف: مریم جیحونی
شابک: ۶-۳۱-۶۲۰۰-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتاب شناسی ملی: ۴۰۱۳۶۹۰
پاییز ۱۳۹۴
قیمت: ۱۸ هزار تومان

خرید آنلاین کتاب

به منظور سهولت در خرید کتاب‌های تخصصی، میتوانید مبلغ مربوطه را به شماره کارت ۶۲۷۴۱۲۱۱۶۶۰۶۰۳۶۸ متعلق به بانک اقتصاد‌نوین واریز نموده و جهت پیگیری سفارش خود با شماره تلفن ۴۴۸۶۰۶۳۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.