pioneer

pioneer

کمپانی تکا TECA اسپانیا، یک تولید کننده قدرتمند محصولات تخصصی در بخش کشاورزی است که از سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را با تمرکز بر روی نوآوری، توسعه کیفیت و ارائه راهکارهای جدید برای افزایش باروری خاک و سلامت محصولات کشاورزی آغاز نموده است.
آنچه TECA را از سایر تولیدکنندگان مجزا می سازد ارائه یک سبد کامل از محصولات مورد نیاز در بخش کشاورزی است. تولید انواع NPK، مواد آلی، اصلاح کننده های خاک و آب کشاورزی، محرکهای طبیعی رشد گیاه، القاء کننده های سیستم دفاعی گیاه و ترکیبات محافظت کننده گیاهی با مواد اولیه طبیعی تحت استانداردهای ۹۰۰۱-ISO (استاندارد تضمین کیفیت محصولات)، ۱۴۰۰۱-ISO (استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی) و OHSAS-18001 (استاندارد ایمنی و سلامت) از افتخارات این مجموعه به شمار می رود.
تولید محصولات ارگانیک تحت استانداردهای بین المللی اتحادیه اروپا از دیگر نقاط قوت تکا TECA است و تکا محصولات ارگانیک خود را با گواهینامه بین المللی Sohiscert (SHC) جهت مصرف در کشتهای ارگانیک به بازارهای بین المللی عرضه می کند.
تکا TECA مفتخر است تا تمامی محصولات خود را با درجه کیفی کلاس آ (Class A) به جامعه کشاورزی تقدیم کند. این بدان معنی است که محصولات تکا عاری از فلزات سنگین بوده و برای سلامتی انسان و محیط زیست کاملا بی خطر است.